onsdag 19. mars 2014

Utfordringskort

 I helga var eg på Scrap4fun treff, og koste meg masse. Dette kortet lagde eg på en hurtigscrapp. Me fekk et kaffefilter og 35 minutter på å lage noe. For en hurtig scrapper som meg så går jo det fint :) Fikk låne denne fine kjole disen av ei venninne, og blomster disen er ifra magnolia. Stansa ut i kaffefilter, noe som ikkje var så enkelt, et tynt slitesterkt papir som hoppte ut av disen før eg fikk snudd formene til neste omgang i cuttlebugen. Papiret er Maja. Inni blomstene har eg brads med brunt glitter. Blei veldig fornøyd med dette kortet.

 Inni kortet har eg ei pengelomme. Sommerfugl disen er mitt nyest innkjøp, nydelige.
 Visdomsord passer jo alltid. Må innrømme at eg ikkje rakk alt inni kortet på 35 minutter, så det limte eg på etter på.
Baksiden blei veldig enkel med litt rester.

1 kommentar:

  1. Et vakkert konfirmasjonskort , du er så flink på hurtig scrapp, Klem Synnøve

    SvarSlett