mandag 17. mars 2014

Bestillingskort til bilfrelst mann

 Her kommer et mannekort som eg er veldig fornøyd med selv. Mønsterarket er papirdesign. Klippebilde er ifra NSS, det er stempelet og. Hyssing i knappene og i taggen. Klistre bokstaver og tall. Stjerne dies ifra x-cut. Den svarteblonden var en del av en premie eg vant på Scrap4fun treffet i helga.
 Her er det ei pengelomme, pyntet med enda et klippe bilde ifra samme ark, som matcher bilde på forsiden.
 Alltid kjekt med morsomme tekster, denne kommer også ifra NNS.
Siden eg fortsatt ikkje har klart å rydde frem stempelet mitt, eller har fått ut fingen og fått bestil meg et nytt, så blir det denne gamle strekkoden min :)

North Star Stamps : Skisse

2 kommentarer:

  1. herlig kort etter mitt eget hjerte, liker guttekort!!
    takk for at du deltok på utfordringen vår!

    SvarSlett
  2. Så kult kort! Digger de bildearkene! Takk for at du deltok i marsutfordringen hos North Star Stamps!
    Klem fra DT Heidi

    SvarSlett