søndag 8. april 2012

Bunads kort

 Ei på jobb har bestilt et bunads kort, rogalands bunad. Har gjort så godt eg kunne, å er vel egentlig veldig godt fornøyd med resultatet. På forkle har eg embossert med rødt og grønt på et svirl stempel, for å få et liksom broderi. Litt vanskelig å ta bilde der det vistet skikkeligt. Har videre utviklet Margareth sin versjon. Har limt på littforskjellige ting eg hadde liggende, til søljer.
 visdomsord må til i et konfirmasjons kort.
 Skrivefelt.
Fikk meg ikkje til å putte på noe personlig stempel på denne her.

Kreativ Hobby : Konfirmasjon
Scrappekammeret : Til konfirmanten

9 kommentarer:

  1. Kjempe fint Tone .
    Det ble veldig bra.

    SvarSlett
  2. Stilligt,ligna på rogalandsbunad.Likte godt broderiet,kjempeflott.
    klem Synnøve

    SvarSlett
  3. Så kult!! Et kjempestilig konfirmantkort!

    Tusen takk for bidraget til Scrappekammeret!

    SvarSlett
  4. Wow! Så fint! Kjemelekkert med embossingen og pynten og så mye fint du har brukt til søljer!
    Klem, June

    SvarSlett
  5. Å snart komme det kanskje et kort med hardangerbunad og...... Eg vente i spenning;-)

    SvarSlett
  6. Dette var kjempeflott Tone. Så mange flotte detaljer. Likte veldig godt belte spenna.
    Klem :)

    SvarSlett
  7. Knallstilig bunadskort!!! Eg laga 2 bunadskort i fjor, og sa då "aldri meir". Men denne varianten likte eg veldig godt, så kanskje eg prøver meg på eit slikt kort :)

    SvarSlett
  8. Finne ikkje noke å si. Detta e jo bara fantastisk! Kor tar du det fra??
    Eller kan jo si som Johannemi på 4, som sitter her med meg nå, "Å den var fin!" :) Klem fra Bente Og Johanne

    SvarSlett
  9. Utrolig stilig kort med flotte detaljer! Takk for at du deltar i Kreativ Hobby's utfordring!

    SvarSlett