søndag 21. september 2014

Album til dåpskjolen min

Da eg blei født sydde mormor ein dåpskjole til meg, etter som åra har gått er det mange som nå har døypt seg i denne. Me lurte på å brodere inn alle navna på kjolen eller på sløyfebåndet, men fant ut at me ville få plass problemer. Derfor vil eg heller lage ein album med alle dåps barna i. Her er meg og farmor på min dåpsdag. Arket er papirdesign og passa perfekt i farene til dette litt gamle bildet. Bokstavene er klistermerker ifra storryteller, bånd ifra K&G, roseblonda vett eg ikkje. :)

Prøver meg på denne utfordringen :
Storyteller #24 alt er lov

3 kommentarer:

  1. Det var helt nydelig, Tone. Og for en god ide! Vi har også en sånn dåpskjole i familien og nå gav du meg noe å tenke på!

    SvarSlett
  2. Ja, det var ein god ide, og så fint det var!

    SvarSlett
  3. Helt enig i at det er en god ide .Kjempefin LO , flott pynta .klem Synnøve

    SvarSlett