tirsdag 11. mars 2014

strikke lue :)

 Denne lua var kjekk å strikke, fant mønsteret på dropsdesign. Denne er strikka i 70% ull og 30% alpakka. Skikkelig varm og god, tiltross for hull mønster. Denne lue er faktisk til meg selv :) alle andre luene mine er "baggy" å får dei derfor ikkje under sykkelhjelmen, men denne passa fint. Litt morsomt å strikke med garn med alpakka hår i når eg har hund, var aldri heilt sikker på om det skulle være sånn eller om det var et innslag av Bonzo :) Prøver meg på utfordringen egenluksus hos Pinnekroken :)

 Ute skinner sola, og tror det er ganske så vindstille og, kanskje eg kan få tatt litt bilder av kort produksjonen min da :)

1 kommentar:

  1. Så fin lue du har strikket Tone:) Stilig flettemønster, Kjekt å strikke noe til seg selv også:)
    Klem Henriette

    SvarSlett