lørdag 1. mars 2014

Dåps eske

 I dag er det barnedåp for mitt nyeste tantebarn. Disen og stempelet på lokket har eg lånt. Skal gi sølvskei, så derfor passte det ekstra godt med ei pynte skjei på lokket. Rosene er et sammensurium av størrelser, farger og produsenter, er da det blir finest synes eg.
 Rundt kanten har eg ei blonde med sløyfebånd i. Har favoritt papiret mitt med strikke mønster på sidene.
Oppi esken har eg de nye dåps stemplene til Kort og godt. Veldig fine.

Hobbygaragen : Baby eller Barn

4 kommentarer:

  1. Den er så nydelig den esken du har laget! Hadde gleden av å se den live på treffet i januar. 😊 Flotte farger og flott pyntet!
    Tusen takk for at du deltar i Hobbygarasjen sin utfordring.
    Klem Karin Lovise

    SvarSlett
  2. Nydelig dåpseske, kjempefint pynta ,så fint med det strikkearket. klem Synnøve

    SvarSlett
  3. lekker eske, både utenpå og inni.
    søtt med den skjeen på altså :o)
    Takk for et flott bidrag til hobbygarasjen.
    klem pia

    SvarSlett
  4. Nydelig eske og du er flink å bruke sølv tape til dies på bidragene dine.

    SvarSlett