onsdag 6. mars 2013

Årets første konfirmasjonskort




 Dette kortet er laget av Kort og Godts nye ark. Hare bare spritet opp med litt lilla kartong for å få litt farge. Kortet har eg vel liftet av Camilla på Scrappekjelleren. Men eg har lagt til litt ekstra. Bla dette knall tøffe gjerde ifra Spellbinders. Eg har hatt på Glossy Acssent for å få rett effekt. Punchen rundt motivet er min nykjøpte MS punch. Dette kortet blei og lagd på Scrap4fun treffet, utfordringen var tre på rad, her er det perler, pebbels og punch.
 Visdoms ord må alltid til, veldig greit når det er ferdigstemplet, og bare til å klippe ut.
 Her skal det bli en hilsen til konfirmanten, kjempe kult når arket er ferdig "scrappet" med murstein stempel.
Baksiden med mit personlige stempel, som eg har lett etter i lengre tider, å det låg jo bare bak den punhen som lager avrundede hjørner. Ja ja, nå er den jaffal funnet, å har forsåvidt fått den plassen som fast plass, så viss det forsvinner igjen, så skal eg bare inn her å les hvor det er.  ;)

2 kommentarer:

  1. Hei Tone :) Dette var kjempefint og kult på en gang.Klem ;)

    SvarSlett
  2. Kjempefint komf-kort,så flotte farger og herlige de sommerfuglene.
    klem Synnøve

    SvarSlett