fredag 17. august 2012

Kosedag i scrappekroken

 I dag har eg hatt så koseligt besøk av Thea på snart 9 år. Thea ELSKER rosa, i motsettning til meg, så hu fikk velge i alt eg hadde med en antydning til rosa i. Men jammen skulle hu lage alle kortene forskjellige, å prøve de fleste diesen og stemplene eg hadde ;) Å alle mine glitterlim penner blei flittig brukt. Kortet nede til høyre prøvde eg å tørke med embossingpistolen to ganger, men det var allikevel  ikkje tørt når hu blei henta.
 Inni kortene syns det godt at hu har variert, ingen like nei ;)
 Og bakpå, var skikkeligt kry over det håndlagt av stempelet.
Gutten min skal konfirmers om fire uker, så Thea måtte jo lage et gutte kort og. Her har eg hjulpet litt med brettingen. Jett om jenta var fornøyd med mønster arket, ha ha, eg hadde glemt ut at eg hadde det, å hadde jaffal ikkje tenkt tanken konfirmasjons kort. Men konfirmanten blir nok glad uansett ark. Imens Thea har lagd 5 kort så blei det bare to på meg i dag ;) Fikk ryddet litt på pulten isteden for, å det trengtes, fant flere ting det var lengesiden sist eg visste hvor var ;)

2 kommentarer:

  1. Hørtes ut som dere hadde en kjempe kjekk tid i lag.
    Kunne lage kort den jenta og valget av ark til skjorten var bare helt knall.

    SvarSlett