mandag 30. juli 2012

Øystein 40 År

 Har lenge tenkt på å prøve meg på et sånn brette kort. Så her kommer mitt første forsøk. Kortet er til ein flågefiskar, så då passer dette stempelet her så bra.
 Har ein aure sharm i sløyfebåndet og litt brun nettingbånd.
 Dette flotte arket har eg kjøpt for lengesiden, men har liksom kvidd meg litt for å begynne å klippe i det. Men til dette kortet passte det jo perfekt, for då viser jo heile bilde.
 Hadde ein lause lapp med hilsen på inni, ville ikkje lime den fast og ødelegge det fine bilde.
Baksida, det båndet er limt fast, har bare en QR kode bak, for det passer så godt for tekninke mannfolk, å så hadde eg ein smule tids nåd, som vanlig ;)

Kreative Hender : Kort til menn

5 kommentarer:

  1. KJEMPE FINT så stillig bretting og nydeligt ark.
    klem Synnøve

    SvarSlett
  2. Nydeligt kort og nydeligt ark inni !
    Gleder meg til du skal lære meg å lage ett sånt.

    SvarSlett
    Svar
    1. ha ha, ja det gleda eg og meg te ;)

      Slett
  3. Flott kort, artig med litt bretting.
    Bildet inni kortet er virkelig stilig.

    Klem May Britt

    SvarSlett
  4. Kjempefint kort, flott ark du har brukt:) Skjønner godt at du ikke vil klippe i det, passet jo veldig godt til dette fine kortet:)
    Klem Henriette

    SvarSlett