søndag 13. mai 2012

Så en blå rogalandsbunad

 I dag står Malin til konfirmasjon :) Hu er innom bloggen min, så derfor kunne eg ikkje legge ut dette kortet før i dag. Malin har arvet farmoren sitt kåne belte, så derfor måtte det jo bli sølvbelte på dette bunadskortet og. Det henger to bunadsko charms under skjørtet her og, men klarte ikkje å ta bilde av de.
 Visdomsord må til.
 Å det viktigeste ;) penge lomme, med en personlig hilsen under.
Ser jo nå at eg har tatt bilde før eg limte på QR koden.

4 kommentarer:

  1. Dette er NYDELIGT tone,så fine detaljer,klem Synnøve

    SvarSlett
  2. Så stilig Tone! Kjempefint bunadskort!
    Klem, June

    SvarSlett
  3. Hei Tone, nok et flott bunadskort fra deg.
    Jeg gir deg en Award som påskjønnelse for alt det flotte du lager, og håper du vil ta i mot den. Du finner den på bloggen min ;)
    Klem

    SvarSlett
  4. Tusen takk for flott kort Tone :)
    Jeg er veldig glad i dere :D

    SvarSlett