søndag 3. april 2011

manne kort

Her har eg prøvd meg på steam punk, men vet ikke helt om eg klarte det. Er jaffal fornøyd med resultatet. Har brukt alt eg hadde av metall, pluss litt eg fikk bytta til meg av ei veninne i går. Skinn reima og A`n i enden har egentlig vært rundt et kubbelys eg fikk til bursdagen. Blomstene har eg hatt liggende i evigheter, og ikke klart å bruke, det gjelder arket også. Tommer stokken og film stripa kommer ifra en amerika pakke. Alle kantene er rufsa og sverta med valnut stain. Bildene ifra wikipedia.
Baksida er rimelig enkel, som vanlig :) Dette kortet vil eg ha med på desse utfordringene :


Sukkersøtt : lage steampunk/svart vintage


Scrapperiket : Utfordring 24 Metall


6 kommentarer:

  1. Knall bra Tone. Dette kan du også !

    SvarSlett
  2. Knalltøft kort Tone!!!
    Dette mestret du supert.
    Her er det så mange flotte detaljer å studere. Likte spesielt godt reimen som går i kryss, tommestokken og filmstripa:-))

    Så kjekt at du ble med på denne litt spesielle utfordringen vår. Lykke til!!

    Klem Astrid:-)

    SvarSlett
  3. Så knall tøft,e vel midt i blinken for deg denne oppgaven Tone;)
    Ingen søte roseblomster, ingen blonder...hihi
    Knall flott løsning på oppgaven ihvertfall.Ha en fin ny uke og takk for at du deltar hos Sukkersøtt!!
    God klem

    SvarSlett
  4. Kjempebra kort Tone. Mannakort e jo ein utfordring i seg sjøl:) Men steam punk stilen e digg:))

    SvarSlett
  5. Wow for et stiiiilig kort du har laget da :D
    Tusen takk for at du deltar på utfordringen vår, hilsen Unni på Scrapperiket :D

    SvarSlett
  6. Så stilig kort! Du klarte denne stilen kjempebra!
    Takk for at du deltar hos Sukkersøtt!
    Klem, Marianne

    SvarSlett