mandag 20. desember 2010

Julekort igjen

Har vært på besøk igjen, falt helt for dette stempelet her, med juletreet og de små nissene som pynter.
Varierer litt ifra kort til kort sånn at de ikke blir helt like.


Sleit lenge før eg klarte å få brukt dette arket, likte det veldig godt i butikken, men fikk det ikke til når eg kom hjem. Men i dag satte eg meg ned og bare begynte med dette arket, og vips så fant eg en god kombinasjon, syns eg jaffal.

Nytt personlig stempel med blogg adressa mi på, i førjulspresang :)



2 kommentarer:

  1. Korta vart veldig fine:-) Lurte litt på kor du har fått tak i personlig stempel med bloggadressa på?? Kunne veldig tenkt meg eit sånt stempel, men usikker kor eg får tak i.

    SvarSlett
  2. takk takk :) Stempelet er bestilt hos www.scrapmagasinet.no der har de mange forskjellige størrelser og former, lykke til med utvelgelsen.

    SvarSlett